Direktlänk till inlägg 18 januari 2009

Hektisk vecka

Av himeko - 18 januari 2009 23:21

Har haft en tung vecka. Först matteplugg nästan alla vakna timmar, och sedan tenta igår på morgonen. Direkt efter tentan fick jag gå iväg och hjälpa till med  min brors flytt till ny lägenhet...med andra ord närmare 7 timmar av att städa den gamla.

Eftersom våra föräldrar var här och hjälpte till så fick jag i varje fall god mat och hembakat bröd och annat gott som ligger kvar i min lägenhet. Dessutom hade mamma med lite presenter. En söt, grå långkofta, ett ljusrosa nagellack och ett par hårspännen. ^_^

Nu är det dags att ta tag i nya studier den kommande veckan, men det blir åtminstone inte hela dagarna.

 
 
rita

rita

19 januari 2009 19:22

usch, du verkar ha haft en tuff vecka!
men det verkar ju jättemysigt att dina föräldrar var hos dig och hjälpte till plus kom med got mat. vad snällt av din mamma att ge dig presenter, jag hade blivit jätteglad för det där så det förstår jag att du är! :)
lycka till på din blogg i fortsättningen, och ha en trevlig måndagskväll!
kramar Rita

http://ritas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av himeko - 8 mars 2009 22:20

Nu flyttar jag hit. Förhoppningsvis till en blogg som fungerar bra. Hoppas att ni följer med och fortsätter läsa. ^_^...

Av himeko - 27 februari 2009 22:16

...att hitta en ny blogg. Annars beror bristen på uppdatering mest på att nästan all min vakna tid går åt till mattestudier. Känns inte helt roligt att skriva om varje dag direkt. ^_^   ...

Av himeko - 20 januari 2009 11:25

Idag har jag: * Gått på föreläsning * Varit på gymmet * Handlat mat * Tvättat * Lagat mat (med tveksamma resultat) * Påbörjat städning   Känner mig väldigt duktig som faktiskt har lyckats göra det mesta jag hade tänkt hinna med. ^_^ Mindre roligt a...

Av himeko - 6 januari 2009 19:01

Idag är det bara massvis med pluggande som gäller. Närmare bestämt mitt favorithatämne; MATTE. Med tanke på vilken utbildning jag valt så är det nog så att jag gillar att plåga mig själv. Tragglar tal och hoppas på att det ska fungera den här gången,...

Av himeko - 4 januari 2009 23:17

Har just sett Mamma Mia tillsammans med mina föräldrar. Vissa filmer gör att jag blir sådär härligt glad, bubblig som läsk på insidan. Fast ingen fick höra så mycket av musiken,inte med tre personer som sjunger med. ^_^ ...

Ovido - Quiz & Flashcards