Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av himeko - 27 oktober 2008 17:29

Hittade den ena kursboken på Cremona (Chalmers bokhandel) och fick tag i ett ex av kurskompendiet i tillverkningsteknik också. Så nu saknas bara boken till Usability-kursen. Sedan behöver jag en ny penna också eftersom min stiftpenna gick sönder. Jag klarar inte att ta föreläsningsanteckningar med en vanlig, "tunn" stiftpenna utan måste ha en tjockare för att inte få kramp i handen efter 45 min. Tyvärr verkar de inte säljas på Cremona, så jag får väl knalla ned på stan och leta upp något.

Av himeko - 27 oktober 2008 08:25

Dags för en ny vecka, med nya kurser, ny kurslitteratur (fy vad dyrt det blir) och nytt schema. Verkar intressant nog inte ha något på tisdagar, men det är säkert där de planerar att trycka in labbar och annat så att vi aldrig får komma hem innan 17.

Nåja, ska bli intressant att se hur kurserna verkar, första dagen brukar ju åtminstone vara halvlugn.

Ovido - Quiz & Flashcards