Alla inlägg den 26 december 2007

Av himeko - 26 december 2007 16:26

Kanske man inte kan kalla det...

Hittade i varje fall ett par nya kängor att ha till vardags. Var bara sänkt några hundralappar, till 1000:-. Men de passade mig väldigt bra, så de fick följa med hem. Lite Converse, fast ändå inte.  Sedan blev det en grön farfarströja från Gina också, rent basplagg men det behövs ju också.

Annars går jag och längtar efter Hunkydory's klänning massive flair. Om någon gav mig den skulle jag bli väldigt lycklig, men så roligt har man det ju sällan. Hittade en ny förälskelse idag också, liknande en farfarströja fast med mängder av små knappar i fram och lite olika längd i fram och bak. Hur söt som helst i alla färger, men grå är ändå favoriten.

Nu när skor är avklarat så går jakten vidare på en eller ett par snygga klänningar till spexfester och liknande. Lite lagom festliga och gärna med lite färg, har redan så många svarta klänningar. Ska se om jag hittar någon lite större handväska jag kan trivas med också. Känner att det skulle vara trevligt att kunna ha med något mer än plånbok och telefon ibland.

Nu är det dags för mer mys med familjen. 

Ovido - Quiz & Flashcards