Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av himeko - 7 augusti 2008 21:40

Nu när det börjar dyka upp höstkläder lite varstans blir jag sugen på höstmys (i stil med brasa, bra böcker, varmt té...). Inte för att jag vill att det ska vara slut på sommaren, men just nu regnar det ju faktiskt så det känns nästan lite höstigt.

Gjorde ett litet collage med några av mina höstdrömmar...

Kjolen från Lindex har jag faktiskt beställt, har haft många skotskrutiga kjolar sedan jag var liten, men ingen grön som jag kommer ihåg. ^_^

Svart basker är också en gammal favorit som jag alltid tycker är fint. Den här från H&M är ju lite annorlunda och ganska söt.

Linnet från Avanna har jag velat ha ett bra tag, men har tyvärr inte haft råd (studentekonomi + sommarhyra = fattig student). Nu har sötase Anna en tävling där man kan vinna det, så jag kan ju hoppas på lite tur.

Koftan från Ellos är inte perfekt (gillar inte materialet), men modellen är väldigt söt. Skulle gärna vilja hitta något liknande, fast i ett "bättre" material.

Skorna är från forever 21 och blir pricken över i tillsammans med tjockare, svarta strumpor.

Ovido - Quiz & Flashcards