Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av himeko - 13 augusti 2008 23:17

Tänkte bara tipsa om en liten tävling hos Shopaholicmamman (Therese). Man kan vinna en riktigt snygg väska från Friis & Company.

Av himeko - 13 augusti 2008 21:49

Igår fikade jag med en kompis som jag inte träffat på över ett år. Det var riktigt kul att träffa henne igen. Egentligen borde vi väl ha kunnat träffas mer, men våra scheman verkar vara konstant osynkade.


Idag har jag passat på att skämma bort mig själv. Efter jobbet var jag iväg och fick en helkroppsmasage, så just nu känner jag mig precis så rörlig som jag alltid vill vara (inga knakande leder här). Jag har precis tagit ett långt bad, och ägnat mig åt lite manikyr. Mina stackars naglar är inte mycket att ha just nu, Volvo sliter ordentligt på dem (starka rengöringsmedel + att slå i naglarna ofta = KORTA naglar). Passade på att låna mammas nagelpoleringsfil (vet inte vad den hete, men det blir som en skyddande vaxhinna på nageln. Nu väntar jag på att nagellacket ska torka så att jag kan lägga på överlack och sedan gå och sova.

Ovido - Quiz & Flashcards