Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av himeko - 10 augusti 2008 11:03

Catwalkqueen har en tävling där man kan vinna ett fint halsband. Skulle inte vara fel att ha i höst eftersom det är ett perfekt vardagssmycke. ^_^

Av himeko - 10 augusti 2008 10:37

Har inte riktigt haft tid/ork att skriva om allt i veckan. Jag blir någon slags zombie när jag går upp fem på morgonen, det håller i sig hela dagen. Men i tisdags (tror jag det var) köpte jag en byxdress.

Jag har faktiskt inte trott att jag skulle göra det, har inte sett särskillt många som jag skulle kunna trivas i och absolut inga som passat. Men nu hittade jag en svart från Object, knälång med knytband i midjan och en liten volang i överkanten (den har tunna axelband).

Tror att den kan bli hur fin och mysig som helst att använda i höst. ^_^ 

Ovido - Quiz & Flashcards